Deling af modem-forbindelse med firewall
Hello alle sammenJeg har et normalt modem jeg gerne vil have delt internettet fra til resten af computerne i netværket over LAN (bruger Win2k's normale internet-dele-funktion). Hvilken port skal jeg åbne for at firewallen på computeren der har modemet spiller med? (dvs. porten på "serveren"; det er ZoneAlarm).
Mvh
