oprette forbindelse via modem virker ikke
Har lige indstalleret xp-home, har ikke netkort indstalleret, og får kun mulighed for, at oprette forbindelse til internet via adsl, og ikke modem.Det går fint med opret ny forbindelse-opret forbindelse til internet-oprette forbindelsen manuelt-derefter går det galt, får ikke muligheden-opret via modem-nogen der har en ide om, hvad der kan være galt?
