Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2003 - 09:10 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

gode CC

Jeg har købt en 1024/512 forbindelse

for nogle måneder siden fik jeg så 1536/512 uden ekstra beregning...fedt nok.

jeg har så hørt sidenhen, at andre med lavere forbindelser også har fået gratis opgradering...fedt nok.

Jeg står op her til morgen, skal lige downloade en fil...damn det går hurtigt...prøver lige med en fil fra microsoft...damn det går hurtigt...

logger på routeren...  "sh interface wan0"

wan0  ADSL Physical Port                       
      Line Trained  Set the domain n
      Data rate    2560 Kbps down;    512 Kbps up

er de ikke bare herlige?

andre der har fået opgradering igen også?
Avatar billede snowball Novice
19. december 2003 - 09:23 #1
Jeg har "kun" fået den første opgradering fra 512/128 til 1024/128, men vil da lige holde øje med om den stiger på et tidspunkt ;)

WAN:
  Line Status: Up
  Upstream Speed:  128 kbps
  Downstream Speed:  1024 kbps

Snowball
Avatar billede popsy Novice
19. december 2003 - 09:27 #2
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bred_pris

Din gamle forbindelse eksisterer ikke mere.
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. december 2003 - 09:34 #3
popsy >>> Han har CyberCity ikke TDC

Jeg har også fået 512kbps oven i hatten her i starten af december, jeg har godt nok ikke være inde i routeren og tjekke hvad der står (måske man skulle det). Jeg har downloaded nogle filer og hastigheden lå som den skulle omrkring 1Mbit.
Avatar billede ird Praktikant
19. december 2003 - 09:47 #4
Trådte det ikke først i kraft pr 1/1?
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. december 2003 - 09:52 #5
Nej, i det brev der kom stod det virkede fra samme dag som man fik brevet. Jeg fik det lige i starten af december kan ikke helt hukse datoen.

Ellers er min forbindelse "vokset" af sig selv.
Avatar billede snowball Novice
19. december 2003 - 09:53 #6
ird: Vi snakker stadig om Cybercity og ikke TDC ;)

Jeg fik også et brev et par dage efter jeg havde opdaget at de gratis havde opgraderet min linie :)

Snowball
Avatar billede ird Praktikant
19. december 2003 - 09:54 #7
nåååh så tolkede jeg forkert :))

Kunne TDC ikke få fingeren ud så *G*
Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2003 - 10:02 #8
som jeg forstår det med TDC er det CC der lejer hos TDC og det får derfor indflydelse på CC's hastigheder...

men jeg undrer mig så bare stadig over det ikke blev 2048/512, hvis det er årsagen
Avatar billede kenp Novice
19. december 2003 - 10:04 #9
riversen ->kan man låne noget af din forbindelse ;)
Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2003 - 10:04 #10
ja jeg har ikke brug for det i hvert fald
Avatar billede kenp Novice
19. december 2003 - 10:05 #11
*GG* så vil jeg godt have 1524 i upload og 512 download så er jeg tilfreds ;)
Avatar billede snowball Novice
19. december 2003 - 10:46 #12
"Nye priser fra 15. februar 2004"

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/

Så mon ikke det har noget med det at gøre ;)

Snowball
Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2003 - 10:48 #13
det kan jeg ikke lige se, hvordan sammenhængen skulle være
Avatar billede snowball Novice
19. december 2003 - 10:51 #14
At de i stedet for at give os den samme linie til en lavere pris, giver os en hurtigere linie til samme pris. Det har de jo netop gjort før. Men ok, de er da lidt tidligt på den ;)

Snowball
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
19. december 2003 - 10:53 #15
Jeg har også fået 2048*512 istedet for 1024*512
så det er jo bare dejligt

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
19. december 2003 - 10:54 #16
Fik brev om det i går, har du ikke fået sådanne et brev.

MC
Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2003 - 11:01 #17
snowball: nej, det har de ikke gjort før...da kostede min 1024/512 det samme da jeg fik 1536/512, og hvis jeg har købt en 1024/512 er det også det jeg skal betale for...det må de ikke bare ændre
Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2003 - 11:02 #18
mclucifer: jeg har 2560 ikke 2048
Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2003 - 11:02 #19
snowball: iøvrigt er der jo også 2 måneder til
Avatar billede snowball Novice
19. december 2003 - 11:06 #20
riversen: Det er også det jeg mener med "Men ok, de er da lidt tidligt på den ;)" !!!

Snowball
Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2003 - 11:11 #21
snowball: så du mener altså at det ikke hænger sammen...for det er det jeg pointerer
Avatar billede snowball Novice
19. december 2003 - 11:13 #22
riversen: Det var bare et bud. Ved på ingen måde om der er hold i det.

Snowball
Avatar billede proff Nybegynder
19. december 2003 - 11:21 #23
Hos TDC, Træder hastigheds ændringerne først i kraft d. 1 Januar. Og jeres hastigheder bliver IKKE opgraderet den første januar.. Det kommer and på hvornår det ændres på centralen, men SENEST den 1. Marts er jeres hastigheder ændret..
Avatar billede snowball Novice
19. december 2003 - 11:24 #24
proff: Vi snakker stadig ikke om TDC!

Snowball
Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2003 - 11:29 #25
snowball: det er jo det jeg siger, der nok ikke er ;-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. december 2003 - 14:38 #26
yesyes vi har også fået 2mbit/512 istedet for 1mbit/512!
det er sq helt iorden ;)
Avatar billede snowball Novice
19. december 2003 - 14:40 #27
metal_hansen: Af 1 eller 2 omgange ?

Snowball
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. december 2003 - 14:47 #28
øøh hvad mener du snowball?! vi har hele tiden haft 1mbit, og så pludselig i forgårs var den så 2mbit
Avatar billede snowball Novice
19. december 2003 - 14:57 #29
metal_hansen: Langt de fleste Cybercity ADSL kunder fik jo for noget tid siden opgraderet der linjer gratis. Riversen har så _igen_ fået opgraderet hans linje, og det er jo så det spørgsmålet går på om der andre der også har fået opgraderet igen.

Snowball
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. december 2003 - 15:07 #30
nå ok - ja jeg skimmede kun lige tråden...
og nu er det heller ikke mig der står for regningen til CC her i bofælleskabet - så jeg kan faktisk ikke huske om vi har fået opgraderet gratis før..
Avatar billede viciodk Praktikant
19. december 2003 - 15:13 #31
Hm, for et halvt år siden fik jeg gratis opgraderet min 384/128 forbindelse til 512/128 og for 14 dage siden blev min forbindelse opgraderet yderligere til 1024/128. Det er så lækkert af CyberCity.
Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2003 - 15:56 #32
ja og mit er 2½mbit og ikke 2mbit
Avatar billede uranus Nybegynder
18. april 2004 - 12:07 #33
Jeg startede med 384/128 i år 2000 !!! Siden blev den opgraderet til 512/128 og senere 1024/128. Prisen er den samme som da jeg startede i 2000. Det er fint nok. De nu måtte hellere sætte prisen ned frem for at sætte hastigheden op !!! Men det er nok dyrere for dem.
Avatar billede riversen Nybegynder
18. april 2004 - 15:36 #34
uranus: faktisk har de sænket priserne, men det mærker man ikke, da de nu påstår man har en anden forbindelse... jeg kalder det fusk, selvom jeg er glad for min høje hastighed.
Avatar billede uranus Nybegynder
18. april 2004 - 22:06 #35
Ja, og inflationen har også ædt lidt :-) Men jeg skal nu heller ikke beklage mig. Jeg har haft CC siden 98 (modem) - Adsl har altid kørt godt og har der været problemer, har jeg fået god support. Kvalitet koster, men de må godt sætte prisen ned !!! Bare lidt :-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester