Hastighed og ikonet i højre nedre hjørne?
Hvad skal det betyde når man trykker på ikonet med de 2 små skærme der overlapper hinanden (status for LAN-forbindelse) i nederste højre hjørne, at der står 10 Mbps??Det er jo ret meget, så hvorfor skriver den det?
W.
