Deling af delt Internet?
Jeg har 3 pc'ere 2 stationnære og 1 bærbar. Jeg har en adslforbindelse der er tilsluttet den ene stationnære, som har du netkort. På den pc har jeg med det ene netkort forbindelse til Internettet, og det andet har forbindelse til den anden stationnære pc. Jeg har delt internetforbindelsen, så den anden stationsnære kan komme på nettet, og det virker fint nok. Nu kommer problemet... jeg vil gerne dele den internetforbindelse på pc2 fra pc1, så den bærbare kan komme på nettet via det trådløse netværk der er imellem pc2 og den bærbare.Her er en skitse af hvad jeg havde forestillet mig.
-> Internet -> Pc1 -> Pc2 -> Bærbar
Hvordan kan jeg dele den delte internetforbindelse?
(Alle pc'ere kører med winxp)
