Avatar billede hanloven Mester
23. december 2003 - 03:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet via sattelit

Hej Eksperter.

Er der nogen der har kendskab til hvordan det går med udviklingen indenfor internet via sattelit ?? - Jeg ved det har være fremme længe, hvor det vist ikke har kørt alt for godt.

Hvilken sattelit skal man pege parabolen efter og hvad udstyr kræves der (Hvis der er muligt..)

Håber nogen kan hjælpe.
God jul fra Kent.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
23. december 2003 - 07:36 #1
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
23. december 2003 - 22:25 #2
Kunne du bruge det?
Avatar billede hanloven Mester
25. december 2003 - 03:23 #3
Tak for forslagene. Har lige været inde og kigge løsligt på mulighederne. - Men vil lige vende tilbage når jeg har lidt mere tid. - Håber jeg når det inden jeg tager afsted på ferie den 26 om aftenen...

//Kent.
Avatar billede hanloven Mester
03. marts 2004 - 03:38 #4
Okay, nu er jeg vist kommet fra ferie :-) - Havde vist lige glemt at det stadig stod åbent. Takker 4 hjælpen..

//Kent.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
04. marts 2004 - 00:36 #5
Takker for point :o)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester