Avatar billede pihl88 Nybegynder
23. december 2003 - 21:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor ryger man af, der er adsl og det er wireless.

Hej allesammen...

Jeg har lige et spørgsmål, min kæreste har det problem at når hun sidder på internettet, så sker det er nogle gange at hun bliver smidt fa nettet...

Ved pc'en er en wireless opkobling, og der er adsl...

Er der nogle der ved havd grunden til dette kunne være...?

Hilsen Andreas
Avatar billede peet-49 Novice
23. december 2003 - 21:47 #1
Signalet bliver til tider for lille.
Avatar billede pihl88 Nybegynder
23. december 2003 - 21:48 #2
ok...

Men hvad kan man gøre for at løse dette problem? Det er jo skide irriterende...!
Avatar billede peet-49 Novice
23. december 2003 - 21:50 #3
Det afhænger af, hvilket trådløs netkort, der er til maskinen.
Avatar billede pihl88 Nybegynder
23. december 2003 - 21:51 #4
hmmmm

det ved jeg ikke lige nu. Men hvad er det man skal gøre...
Bare giv et eksempel
Avatar billede peet-49 Novice
23. december 2003 - 21:54 #5
Hvis det er USB lan, sær et forlængerkabel på, hvis det er D-link, hent en opdatering til kortet, husk at trådløs net er retningsbestemt.
Avatar billede pihl88 Nybegynder
23. december 2003 - 21:55 #6
Ok, jeg ved godt at jeg er lidt langsom. Men hvis det nu er et D-link og jeg skal opgradere, hvordan gør jeg det? Og hvis det er et USB lan hvor skal jeg da sætte mit kabel??? Vil du ikke uddybe lidt, tak!
Avatar billede peet-49 Novice
23. december 2003 - 21:57 #7
USB sættes mellem kortet og USB porten. Til D-Link henter du opdatering hos D-Link eller producenten af kortet, det kan normalt opdateres direkte på nettet.
Avatar billede peet-49 Novice
23. december 2003 - 21:59 #8
Takker og god jul.
Avatar billede pihl88 Nybegynder
23. december 2003 - 22:00 #9
Selvtak.. Og iligemåde!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester