Hvorfor ryger man af, der er adsl og det er wireless.
Hej allesammen...Jeg har lige et spørgsmål, min kæreste har det problem at når hun sidder på internettet, så sker det er nogle gange at hun bliver smidt fa nettet...
Ved pc'en er en wireless opkobling, og der er adsl...
Er der nogle der ved havd grunden til dette kunne være...?
Hilsen Andreas
