Avatar billede Hitman Praktikant
25. december 2003 - 18:58 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Rat/pedalsæt til Need for speed underground ?

Hejsa eksperter :O)

Jeg har fået et rat/pedalsæt. Sættet hedder:
Hurricane Racing wheel hc-071

Jeg ville gerne bruge det til at spille Need for speed underground med.

Problemet er:

Jeg kan godt bruge sættet, og man kan da også sagtens køre med det. Problemet er så:
Jeg skal dreje rimelig meget på rattet, før at bilen reagerer. Så jeg tænkte at man må kunne kalibrerer rattet eller sådan noget....jeg kan bare ikke finde nogen indstillinger for rat i spillets indstillinger???

Nogen der ved hvad man kan gøre, så rattet reagerer med det samme, man drejer på det ???

På forhånd tak.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 19:00 #1
Det er fra sæt til sæt. Har mange venner der bruger rat og pedaler , men har endnu ikke hørt nogen snakke possitivt om nogle af dem. Har en ven der har et sæt til 1000kr, hvilket ikke er en skid bedre end de billigere!

Problemet er netop det du selv beskriver, at det ikke reagere som man gerne vil. De er alt for følsomme til virkelig at kunne give den oplevelse udaf det man gerne ville. Kan kun anbefale folk at bruge joypad
Avatar billede Hitman Praktikant
25. december 2003 - 19:07 #2
Hmmm, okay. Det kan du jo godt have ret i, MEN jeg ville jo egentlig også gerne vide om der er nogen der ved om der er indstillinger for rat i NFS underground ???
Avatar billede xizang Nybegynder
25. december 2003 - 19:07 #3
Er der et program med til rattet .. der kan du sikkert indstille noget
Avatar billede Hitman Praktikant
25. december 2003 - 19:10 #4
xizang >> Øhhhh.....nej.

Det er jo til Playstation 2

Det er ikke til PC

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 19:14 #5
Så kan du ikke
Avatar billede Hitman Praktikant
25. december 2003 - 19:17 #6
ird >> Er du sikker ???

Har du selv spillet, og kan dermed sige at du er 100% sikker på at der ikke findes indstillinger for rat i NFS underground ???

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 19:18 #7
Ved kun hvad jeg høre gennem mine venner! og de har fuldstændig det samme problem som du har! De har nu skoddet det rat og pedaler og bruger joypad. Desværer lever rat og pedaler aldrig op til det man forventer. Det ender med man bliver pisse irriteret istedetfor når man bruger dem har jeg ret *GGG*
Avatar billede Hitman Praktikant
25. december 2003 - 19:21 #8
*gg*...tjoo du har ret i at det er irriterende....jeg ville bare gerne være 100% sikker på at der ikke er nogen indstillinger for rat i NFS underground....jeg prøver lige at oprette et spm inde på www.playstation.dk i deres forum.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 19:36 #9
Helt okay :)

Ringede lige til en ven! Han har vist allerede prøvet i det forum efter sigende uden held! Men måske er du heldigere og så vil vi gerne vide hvad man gør :) Men holder stadig på det ikke kan lade sig gøre.

Ha en fortsat god jul
Avatar billede Hitman Praktikant
25. december 2003 - 19:38 #10
Okay...jo tak og i lige måde.

Hvis jeg finder ud af noget i det andet forum, så skal jeg naturligvis lade høre fra mig her i dette spm.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 19:42 #11
Dropper et svar i tilfælde du fandt udaf jeg har ret **G**
Avatar billede Hitman Praktikant
25. december 2003 - 19:45 #12
ird >> LOL...  :O)
Avatar billede ird Praktikant
28. december 2003 - 15:13 #13
Fandt du noget :)
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 11:17 #14
Mon ikke det er tid til lidt feedback her??
Avatar billede Hitman Praktikant
02. januar 2004 - 14:38 #15
ird >> Jeg har stadig ikke fået svar inde på www.playstation.dk

Du kan selv følge med hvordan det går, ved at gå ind på www.playstation.dk og derefter gå ind under FORUMS. Der søger du på "NFS Underground (rat/pedalsæt)"

Så vil du se mit spm jeg har oprettet derinde.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 14:40 #16
Tjekker lige :)

Godt at høre fra dig
Avatar billede Hitman Praktikant
02. januar 2004 - 14:45 #17
Ok :O)
Avatar billede ird Praktikant
11. januar 2004 - 09:40 #18
Er der kommet en løsning :)
Avatar billede ird Praktikant
18. januar 2004 - 18:57 #19
Er du gået helt under jorden gamle dreng *G*
Avatar billede Hitman Praktikant
18. januar 2004 - 19:42 #20
ird >> Hej igen :O)

Jeg har desværre ikke hørt noget endnu....så jeg tror bare at jeg lukker dette spm.

Hvad siger du til at vi deler point ??

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede ird Praktikant
18. januar 2004 - 19:44 #21
Helt okay :)

Og god karma til dig

/Ird
Avatar billede Hitman Praktikant
18. januar 2004 - 19:54 #22
Takker for karma'en :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede ird Praktikant
18. januar 2004 - 19:54 #23
Takker for point :)