Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. december 2003 - 17:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cybercity ZyXEL 650R Duplex spørsmål

Lige nu kører min Router 100 Full Duplex, men dette giver kollisioner på min switch.. kan man sætte denne router til at køre 100 Halv Duplex??? kan nemlig ikke finde det noget steder....

Takker :o)
Avatar billede mini-me Nybegynder
26. december 2003 - 17:36 #1
yeps, du kan blot logge på konsollen... prøv evt. telnet 10.0.0.1
og så indtast det password du fik fra cybercity da du blev kunde.

OG så kan jeg ikke lige huske hvor det er, men det er derinde :)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. december 2003 - 17:41 #2
kan ikke finde det... der er noget der hedder Multiplexing og den står til VC-based... den kan dog også sættes til: LLC-Based... ved ikke om det er der??
Avatar billede mini-me Nybegynder
26. december 2003 - 17:44 #3
hmm.. 2 sek..
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. december 2003 - 17:45 #4
Er det også normalt at den står og blinker orange i 100M ?? eller det er måske også pga kollision?
Avatar billede mini-me Nybegynder
26. december 2003 - 17:46 #5
hmmm desværre kan ikke huske hvor det er, men ring evt. til cybercity så kan de vejlede dig, for det er muligt at gøre det gennem command interprenter mode!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. december 2003 - 17:47 #6
okaj.. tak for hjælpen... lader lige spørgsmålet stå åbent hvis der er nogen andre som ved det??? :o)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
20. januar 2004 - 08:25 #7
har fundet ud af det :o)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester