Ny router intet Wan på lan
Jeg har fået ombyttet min Cisco 677 til en Zyxel 650HW fra cybercitypå min gamle cisco router var der ingen problemmer med at jeg kunne se de sider jeg havde hosted på min server men dette kan jeg ikke nu, Hvis jeg bruger en anden linie kan jeg godt se siderne, det er som om at den nye zyxel ikke tillader at gå ud på wan og kigge ind igen som en gæst "Håber i forstår den" og det kunne min cisco godt klare
Findes der noget at gøre her ??
ud over at ændre i en local host fil jeg tænkter mere i opsætningen på routeren
MC
