Avatar billede stigc Nybegynder
29. december 2003 - 18:54 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Navn til jukebox/player

Jeg skal bruge et godt navn til en player/jukebox jeg har udvilket. Den er lavet i JAVA og kan afspillet Ogg og mp3. Dette må gerne indgå i titlen. Vigtigt er det, at det ikke allerede er brugt.

Nogen gode forslag?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2003 - 19:02 #1
JukeyB ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2003 - 19:03 #2
Fra google.com:
Your search - JukeyB - did not match any documents.
No pages were found containing "jukeyb".
Avatar billede mard-div Nybegynder
29. december 2003 - 19:19 #3
MP3JB PLAYER?
Jukebox Mp3-JAVA?
Hva ved jeg? kan du bruge noget?
Avatar billede mard-div Nybegynder
29. december 2003 - 19:23 #4
Der er noget der hedder en MP3JB, men den hedder ikke noget med player...
Jeg har faktisk fundet noget der hedder: Jukebox Mp3 JAVA, så brug ikke den..
Kald den:    JBoX Mp3-Java      det kender google slet ik, så den er ikke i brug
Avatar billede stigc Nybegynder
29. december 2003 - 19:24 #5
Det fænger sku' ikke rigtig! :) Men bare bliv ved...
Avatar billede mard-div Nybegynder
29. december 2003 - 19:29 #6
JB ooG-Mp3 Extream Player  ( JB OOG-Mp3 EP )
JUKEE-EP
noget der ringer?
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
29. december 2003 - 19:49 #7
Empehthree

M'Pah Tree

Empehthree music player

Musician music player

Jsoft music player

Jsoft audioworld

Jsoft audioplayer

Jsoft audio lover

tjaeh :)

/Christian
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2003 - 20:01 #8
Hmm.. jeg synes ikke at man kan lægge et svar, når der ikke rigtigt er en bestem løsning. Sikkert forkert formuleret..

Hvis spm'et var et matematisk et, f.eks. "hvad er 2 + 2?", kan man lægge et svar med "4", da det er en logisk løsning..

Men de her "hvad synes du om x"-spm, synes jeg ikke rigtigt, at man kan lægge et svar til, før spørgeren har sagt god for forslaget.. Mange svar vil blive afvist..

Med andre ord: Knock it off.. Der kommer en mail i en "svar"-mappe, hver gang I lægger et indlæg :)

Undskyld spammen, og godt nytår allesammen! :)
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
29. december 2003 - 20:06 #9
øhm... hvis man lægger et svar med det samme kan spørger jo bare vente med at afvise/acceptere og så evt. modtage mere hjælp hvis det ikke har været tilstrækkeligt... det er da langt det smarteste især hvis pointsne skal deles... ;)

/Christian
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2003 - 20:16 #10
togsverd1985> Det har du ret i, og det plejede jeg også at gøre :)
Heller det, end at skulle vente på at en bestemt person lægger et svar :)
Avatar billede madizone Nybegynder
06. februar 2004 - 22:38 #11
Hej StigC. Hvis den er lavet i JAVA betyder det så at den er multiplatform? Kan man evt. bruge den på Mac?

Nå, jeg er ikke den store programmør. hihi.

Men hvis nu jeg havde kodet sådan en tingest så ville jeg nok tænke på navne som:

-- Mogg (Player) --
Katteagtigt characterrace fra et af Final Fantasy spillene. Man møder en mog gambler - en bifigur i spillet. Mogg kan kun også betyde Mp3 OG ogG. eller Mp3 OGG - ja. Jeg kan godt lide det navn. Mogg. [ http://www.ffgurus.net/ff7/characters.php?section=caitsith ]
Hvis det var noget kunne man også basere evt. grafisk identitet på den figur. Jeg tvivler på Square kan have noget i mod det.

-- SoundStigma --
Efter dit navn.

Ellers synes jeg du skal bruge din fantasi. Opkald den efter en favorit kendis, film, en forfatter, filosof eller måske politiker du tilbeder, eller måske din hjemby?

Så kunne du kalde den Marx eller Truman.

Der er mange muligheder.

Jeg synes Cait Sith [Final Fantasy] er en spændende figur, det er derfor jeg ville kalde min afspiller Mogg.
Avatar billede stigc Nybegynder
16. marts 2004 - 17:31 #12
tak for foreslag. Har dog ikke fundet en endelig navn.