zhristian -> Er du sikker på det ikke er et blindrør der sidder i udstødningen? Det er det på mange scootere. I så fald kan den skæres over med en vinkelsliber, svejse en skive i og fylde den ud. Svejse udstødningen sammen og male det hele.
Den ene går ned til lydpotten, på denne er der 2 påsvejsede rør, en ender blindt (sikkert en begrænsning), den anden ender i en lille box hvorfra der gør et rør med skumgummi i enden
Sidder nok ved rullerne i form af en afstandsskive. Og ja det er det blinde rør på udstødningen der også er en begrænsning. Det er den der skal svejses til.
på den jeg havde var der: sat nogle letter ruller i...,der er en plump i luftfilter(det er dog smartes at fjerne den efter der er komme tuncylinder op...) også er der en plum ved variatoren...også ved siden af variatoren er der er en kobling... du skal skille koblingen ad, der er en trykfjeder...den skal du skift ud med en længere fx fra en 45 scoter(t-tex)
også er det vis det... så er der også nåëde med topstykket...
Den ene går ned til lydpotten, på denne er der 2 påsvejsede rør, en ender blindt (sikkert en begrænsning), den anden ender i en lille box hvorfra der gør et rør med skumgummi i enden
Hej Alle. Er Ved at købe mig en pgo comet som skal have nyt cyllender og stempel. mit spørgsmål er. - der står der hvor jeg vil købe cyllender og stempel at jeg skal huske at fjerne begrænsningen i motor blocken eller kan jeg risikere at skørterne på cyllen knækker ( det er et 47.6 athena ) men er det ikke kun på modellen efter 03 eller gælder det alle pgo cometer ?. tak på forhånd
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.