Ftp tror jeg nok
Hej..Jeg vil gerne have så jeg ude fra mit arbejde kan hente en fil på fx 50 mb fra en pc jeg har stående hjemme.
Kan jeg ikke lave en ftp server hjemme og derefter hente det på mit arbejde ??
Det skal være bruge navn og password på det !!
Den ene pc er Xp...den anden 98
Hvad gør jeg ??
