Problemer med Unitel (bankprogram) via netværk
Jeg har en Windows 2000 Server, som har Nordeas bankprogram Unitel installeret. På to pc'er har jeg så installeret klienter til bankprogrammet.Den ene klient befinder sig på en Windows 98 computer og den anden på en Windows 2000 computer. På begge maskiner har jeg oprettet et netværksdrev over til Windows 2000 serveren og så installeret klientprogrammet via denne vej, som brugervejledningen fortæller mig.
Problemet kom så ved pc nummer 3, som også har Windows 2000 installeret. En forbindelse til netværksdrevet blev oprettet, programmet installeret og da jeg så ville starte programmet op fik jeg fejlmeddelelsen: Programmet har genereret en fejl og lukkes ned. Fejlloggen hjælper mig ikke. Jeg har op til flere gange afinstalleret programmet og genindstalleret det, men samme fejl hver gang.
PC nummer tre har i forvejen en netværksforbindelse til et andet drev. Kan dette have betydning?
Bankens support afdeling kunne ikke hjælpe mig med problemet, men mente blot at det var netværksdrevet som er oprettet forkert.
