Avatar billede Dan Hansen Juniormester
07. januar 2004 - 23:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke connecte til mit webhotel

Jeg forsøger at connecte til mit webhotel hos B-one.net.
Jeg har Cute FTP Pro 3.1, med en profil der har virkert før og en jeg lige har oprettet som jeg ved skulle virke!
Men nu kan jeg ikke længere connecte til mit domæne!

Her er lidt info.
Jeg har cybercity ADSL
JEg har en Zyxel 650 Router
Jeg har åbnet alle porte til min pc i routeren (kun midlertidig da jeg troede det kunne hjælpe mig) og jer kører ingen firewall på min pc!
Jeg har forsøgt om det hjalp noget med IP NAT LOOPBACK slået til og fra - intet.

Det har virket og B-one siger der ingen problemer er, og en kamerat har da også logget ind på mit domæne med succes - samme indstillinger som jeg har og samme program!

Indstillinger i ftp profilen er:

Domæne: ftp.domænenavn.dk
Brugernavn: domænenavn.dk
Pass: ja den får i ikke, men siger sig selv jo ;D

Alt andet står som standard og er tjekket igennem med indstillingerne hos min kamerat!

Hvad kan der være sket - det må være noget i windows, da jeg også har forsøgt at bruge explorer (browseren) til at logge på - sammen resultat - negativ.

Her er fejlen cute ftp laver:
Can't connect to remote server. Socket error = #10061.

Jeg håber der er nogle af jer der har nogle gode ideer, for det begynder at gå mig RIGTIG meget på :D

Jeg kigger på svarene i morgen tidlig - går i seng nu... :D

På forhånd - tak for hjælpen :D
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2004 - 01:01 #1
Gå ind i CuteFTP's optinos, og vær sikker på følgende instillinger står sådan:

Send Feat Command: OFF
Mode: Active Mode Port
Port IP Mode: Auto
Force Server IP for PASV MODE: ON
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2004 - 01:02 #2
Options, that is. :)
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
08. januar 2004 - 13:58 #3
Pacr00n > det indstillinger kan jeg ikke finde nogle steder!
Du har set det er CuteFTP Pro 3.1 jeg har ikke - der er forskel på den alm. og pro udgaven!
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
08. januar 2004 - 14:01 #4
Nå - men det er så også lige meget nu... for nu kan jeg så godt logge ind på serveren - uden at ændre noget!
Jeg har haft pc'en slukket i løbet af natten - måske skulle den bare have lidt søvn :D
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester