Avatar billede willi Nybegynder
08. januar 2004 - 21:36 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Animation move over en side

Jeg så engang en - vist nok gif - animation med en bille som kravlede over en side. Kender nogen til denne. Eller hvor en tilsvarende kan findes?
Avatar billede janeruth Novice
08. januar 2004 - 21:57 #1
Tror der er et eller andet på www.dynamicdrive.com du evt. kan bruge. Prøv der.
Avatar billede willi Nybegynder
09. januar 2004 - 00:01 #2
Det er muligt der blandt de mange tusinde clipart findes det jeg skal bruge. Men det ser nu mest ud som animationer der ikke flyter sig
Avatar billede willi Nybegynder
09. januar 2004 - 00:09 #3
Animationen skal bevæge sig fra højre til venstre. Antagelig ved hjælp af en transparant html side?
Avatar billede janeruth Novice
09. januar 2004 - 08:41 #4
Prøv - http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/image2.htm - hastighed og figur kan sikkert på en eller anden måde ændres i html-koden.
Avatar billede willi Nybegynder
22. januar 2004 - 10:36 #5
Der er ikke rigtig billebid. Så jeg lukker.