Avatar billede Dribble Nybegynder
15. januar 2004 - 19:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

full updates til win 98

mangeler i link til full update til win98 (orginal) så jeg kan få PC patchede.....den PC der skal opdateres kan ikke komme p nettet, derfor link til et DL site.
Avatar billede resten Nybegynder
15. januar 2004 - 19:21 #1
Når du står på Windows Update siden skal du vælge "Gør Windows Update personlig"

Herefter vælger du, at "Windows Update Kataloget" skal vises.

Her går du ind og kan søge efter diverse opdateringer og downloade dem så du har dem lokalt på din maskine :)
Avatar billede resten Nybegynder
15. januar 2004 - 19:21 #2
Aree det kan du jo ikke når du ikke kan komme på nettet med win 98....
Avatar billede chalde Seniormester
15. januar 2004 - 19:47 #3
Ring til microsoft. Mener du kan få dem tilsendt.
I hvert fald kan du om ca 1 måned, for der erklærer ms win98 for "død", til gengæld sender de santlige updates gratis på cd.

resten -> Han kan da bare bruge en anden computer :-)
Avatar billede Dribble Nybegynder
15. januar 2004 - 20:43 #4
Tak for det Resten....det var lige det jeg skulle bruge af info :)