Avatar billede mgudmand Nybegynder
16. januar 2004 - 18:43 Der er 5 kommentarer

Windows justerer lyden til max ved opstart.

Jeg har et ret irriternde problem. Hver gang jeg starter winXP, så er lydstyrken sat til max (=meget højt). Hver gang sætter jeg den så ned til 10-15%, men ved næste boot er den igen max.

Er der nogen som kan hjælpe inden jeg bliver døv!?
Avatar billede amadeus Nybegynder
16. januar 2004 - 18:51 #1
Bruger du hovedtelefoner, eller er det en bærbar?
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. januar 2004 - 19:19 #2
Gå ind i kontrolpanel-lyde, sæt flueben i -vis ikon på proceslinjen, og i lyde har du flere indstillinger, det er meget almindeligt at xp selv skruer op og ned, men hvergang! træls;(
Avatar billede mgudmand Nybegynder
16. januar 2004 - 21:15 #3
Amadeus> Det er en bærbar - og fra tid til anden bruger jeg hovedtelefoner.

Magictouch> Jeg har allerede lydikonet i systray.
Avatar billede plex85 Nybegynder
16. januar 2004 - 23:56 #4
Har du installeret originale lyddrivere, eller er det nogen win har fundet ? plex85
Avatar billede mgudmand Nybegynder
18. januar 2004 - 22:45 #5
Det er de originale drivere...