Avatar billede kein Nybegynder
18. januar 2004 - 23:39 Der er 12 kommentarer

Webdesigner/Grafiker søges

Vi skal til et nyt projekt bruge en god designer/grafiker til, at lave nogle forskellige billeder m.m.

Opgaven beskrives naturligvis nærmere for den rette og pris forhandles efter kvalifikationer.

For at komme i betragtning til opgaven, bedes du sende et billede af en guldring siddende på en finger. Ringen skal være så virkelighedstro som muligt, med de rette lys-/skyggeforhold.

Send dit forslag til olin@kein.dk
Avatar billede kein Nybegynder
18. januar 2004 - 23:39 #1
Og/eller post dit forslag her naturligvis..
Avatar billede _michael_ Nybegynder
18. januar 2004 - 23:59 #2
3d, 2d eller hvad?
Avatar billede docks Nybegynder
19. januar 2004 - 00:10 #3
Jeg er lidt i tvivl omkring "opgaven".

Du beder om et billede af "en guldring siddende på en finger". Jeg forstår derfor ikke at i så søger en Webdesigner/Grafiker - er det ikke nærmere en 3d'er i leder efter?

Eller mener i at man skal finde et billede af en finger/hånd og dernæst en ring som man så "merger" sammen?
Avatar billede kein Nybegynder
19. januar 2004 - 00:35 #4
Vi søger en der kan tegne/designe en hånd med en guldring på den ene finger! Som hvis du havde taget et billede af din egen hånd/finger med en guldring på! Om det er 2D, 3D eller hvordan du løser opgaven er op til dig - du er grafikeren som derfor bedst ved hvordan billedet bør være...

Det er ganske enkelt - du sender dit billede sådan som DU mener det skal være! Vær dog opmærksom på, at det er ringen der er det vigtige, ikke hånden...
Avatar billede winerror Nybegynder
19. januar 2004 - 08:27 #5
lige som docks sigere :) det er ikke nogen webdesignere men en 3d grafikere i ska ha fat i :) fx jeg er webdesigner www.neonman.frac.dk det er webgrafik og 3d grafik er det her www.3dmax.dk ;) så kan du selv lige finde ud af hvad du enligt søgere :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
19. januar 2004 - 11:14 #6
At være webdesigner udelukker vel ikke at man kan lave 3D... ;-)

Nu er det godt nok ikke en finger, men jeg tror du vil kunne lide motivet alligevel. Jeg har tidligere lavet en 3D model af en guld-halskæde og sat den på et billede, en kammerat tog til formålet. Billedet skulle bruges til en plakat for et band.

Du kan se resultatet på mit site www.larsholmgaard.dk  - vælg "My Office" og gå ind under 3D Graphics / Miscellaneous, der ligger eksemplet under navnet "Johnny on the ocean (May 2003)".

Alle eksempler i mit portfolio har jeg selvfølgelig selv stået for, så du er velkommen til at kontakte mig, hvis jeg har vakt din interesse.
Avatar billede cad_service-aalborg Nybegynder
19. januar 2004 - 14:37 #7
Hej Kein
Vi kan klare opgaven hvilket man kan overbevise sig selv om ved at se på vore kreationer på www.cad-service-aalborg.dk/galleri.htm . Kreationerne er lidt grove på hjemmesiden men sådan er kreationerne selvfølgelig ikke ved levering. Her er de selvfølgelig knivskarpe.
med venlig hilsen CAD Service Aalborg
Avatar billede lybech Nybegynder
19. januar 2004 - 15:05 #8
prøv hellere http://www.tegnebordet.dk/ der kan du sikker finde nogle gode
Avatar billede kein Nybegynder
19. januar 2004 - 21:39 #9
larsholmgaard >> Endelig en der kan tænke selv og komme med en form for illustration af hvad vi søger ! Som overskriften siger "Webdesigner/Grafiker" - om du vil kalde dig det ene eller det andet er for os underordnet, bare opgaven bliver løst ! Hvis du selv har tegnet/designet/kreeret den halskæde, så kunne det meget vel være dig vi har brug for...

CAD >> Må desværre sige at jeres eksempler ikke har imponeret os her...

Er der ingen der har mod på, at forsøge sig med et design af en guldring smukt placeret på en hånd/finger ? Eller blot et design af et andet smykke...
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
19. januar 2004 - 21:45 #10
Her er en visuel forklaring på, hvad det præcist er jeg har lavet på det føromtalte billede: http://www.larsholmgaard.dk/misc/show3D_larsholmgaard_dk.jpg

Halssmykket er 100% lavet i 3D, alle diamanter er fx. formede og smykket er dermed meget detaljerigt, da det endelige billede som sagt skulle bruges i stor format, til en plakat.

At det ikke lige er en finger med en ring, er mindre vigtigt efter min mening - nu har I et indtryk af, hvad jeg kan med 3D compositing (som det hedder).

Der er flere eksempler på samme teknik på mit site + eksempler på mine egne fotos, 3D grafik, flash programmering, webdesign, tryksager, PHP/MySQL programmering m.m.

Har I spørgsmål, er I selvfølgelig velkomne til at kontakte mig.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
25. januar 2004 - 10:36 #11
...gik denne tråd helt i stå?
Avatar billede soerenm Nybegynder
04. februar 2004 - 11:47 #12
kein: Øh.. du kan jo ikke få folk til at lave noget så konkret uden at slippe pengene. Mærkeligt som folk har en eller anden idé om at lige så snart det handler om grafisk design, hvadenten det er fotorealistisk 3d eller hvad det nu er, så kan man bare lige banke noget sammen der lige er som det skal være...du må sg. hoste op med noget kasse til de folk der kan deres kram, f.eks. Lars Holmgaard - hvis du vil se hvordan en ring på en finger ser ud...porteføljer er altså en behagelig ting - så brug dem dog, i stedet for at blive ved med at fiske....