Avatar billede mir5 Nybegynder
20. januar 2004 - 20:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra Minidisk til PC

Hej!
Jeg har lige et spørgsmål ang. minidisk...
En af mine venner har lige købt en minidisk (sony), og har installeret Sony's SonicStage.

Hun har via mikrofon (som var tilsluttet minidisken) optaget et foredrag hun var til - og så kan kun ikke få det flyttet over på pc'en..
Hun bruger Sony's SonicStage, men den skriver bare en ikke uddybende fejl, når hun forsøger at "trække" filen over på pc'en..

er der andre måder/eller programmer man kan flytte filerne fra minidisken til pc'en?

MVH.
Mikael
Avatar billede henninga Novice
20. januar 2004 - 21:37 #1
Avatar billede mir5 Nybegynder
21. januar 2004 - 16:12 #2
ok takker...giver du et svar  - så giver jeg points..
MVH
MIR!
Avatar billede henninga Novice
21. januar 2004 - 21:45 #3
Håber det gav noget du ku bruge.