Avatar billede noodrem Nybegynder
23. januar 2004 - 18:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flere email på samme ADSL forbindelse

Hej

Jeg har lige fået TDC bredbånd, og i den folder der er med, står der at jeg kan oprette op til 5 email adresser. Jeg har kun fået brugernavn og password til en, hvad med de sidste 4?

-Mikkel
Avatar billede mahler Nybegynder
23. januar 2004 - 18:04 #1
Det er 5 forskellige adresser (aliaser) til samme mailkonto, du har fået, ikke 5 forskellige mailkonti.

Du sætter dem op via webmail på http://mail.tdconline.dk/
Avatar billede bennyn Nybegynder
23. januar 2004 - 18:04 #2
Avatar billede mahler Nybegynder
23. januar 2004 - 18:05 #3
Hvis du vil have forskellige mailboxe, kan du eventuelt oprette gratis "freemail" konti (også via http://mail.tdconline.dk/). Disse har du dog kun webmail, ikke pop3, adgang til...
Avatar billede mr.malmros Juniormester
25. januar 2004 - 09:49 #4
Klik ind på www.gyxi.dk Der kan du få så mange gratis pop3 og webmail konti som du ønsker.. der er også mange domain navne at vælge i mellem. Kan varmt anbefales...
Avatar billede noodrem Nybegynder
26. januar 2004 - 17:00 #5
Hvad gør jeg så hvis jeg vil sætte min webmail op på en anden computer, end den hvor jeg bruger min standard tdc mail? Jeg har lavet en webmail ved navn 'detteerentest@mail.tele.dk' men når jeg så går ind i mit outlook express og sætter den op, og vælger HTTP, beder den om en server. Der har jeg så skrevet http://mail.tele.dk men det virker ikke, hvorfor?
Avatar billede mr.malmros Juniormester
26. januar 2004 - 17:49 #6
outlook har kun en beta support for webmail... det vil sige at det stadig kun er på forsøgsbasis og de eneste webmail systemer som kan bruges er hotmail og msn, som egentlig er samme system. Hvis du vil ha' email i outlook, skal det være en pop3 konto du tilknytter programmet. Jeg anbefaler igen gyxi mail, der er gratis, og også har et web interface hvis du vil tjecke din mail uden at installere det i en pop3 klient.
Avatar billede radiv Nybegynder
23. marts 2004 - 22:15 #7
Sådan skal OE opsættes: Funktioner>Konti; Tilføj, Post; (Starter en guide); Navn, emailadresse; indgående server: pop3.mail.dk, udgående server: smtp.mail.dk; kontonavn er dit kundenummer, adgangskode.

Alle 5 emailadresser kommer dog til samme konto, med mindre du opsætter regler for modtagelse af post.
Avatar billede noodrem Nybegynder
25. marts 2004 - 18:49 #8
lukket
Avatar billede noodrem Nybegynder
25. marts 2004 - 18:49 #9
ups
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester