Cybercity zyxel 650 mister forbindelsen
Har lige skiftet til cybercity, hurtigt ikke så dyrt... Problemet er så bare at mit heller ikke er særligt stabilt. Starter router..det kører fint, men efter nogle timer kan jeg lige pludselig ikke komme på nettet, andet jeg genstarter router. Hvis jeg ser under status i webinterface kan jeg se at når jeg mister forbindelsen står WanIP til 0.0.0.0.ER der nogen der kan fortælle hvorfor mit Wan lige pludselig mister sin IP. Har endda prøvet at sætte den til static. Samme resultat.
