Deling af TDC ISDN opkobling
HejsaJeg har en TDC ISDN opkobling og har somme tider brug for at dele den lidt med min bærbar til opdateringer mv.
Mit modem kører via comporten..... så hvordan lige??
Jeg tænkte på at sætte netkort i den stationære og koble den op til en swicth som kunne være forbundet med den bærbare og bede den hente Internetttet via LAN.... KAn man det??
