Avatar billede mohbar Novice
03. februar 2004 - 10:46 Der er 10 kommentarer

Problemer med downloadplads

Er der nogen der oplever samme problem/kender fejlen og dens løsning:

Jeg har en Cybercity forbindelse (den kendte Zyxel) og kan kun downloade 150-200 MB
Avatar billede cronck Nybegynder
03. februar 2004 - 10:51 #1
Prøv at omformulere spørgsmålet...
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. februar 2004 - 10:54 #2
Hvis det er din download hastighed, så test den her...

http://test.info.dk

Ydermere, hvis det er en gør det selv installation, så sørg for du IKKE har telefoner i dine telefonstik, da de laver støj og nedsætter din hastighed.
Avatar billede cronck Nybegynder
03. februar 2004 - 10:57 #3
Nej, telefonerne bør ikke nedsætte hastigheden...?
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. februar 2004 - 11:02 #4
cronck

LÆS hvad jeg skriver... HVIS det er en GDS (gør det selv), og telefonerne sidder i TELEFONSTIKKENE, så laver de støj på linien og nedsætter din hastighed.
Avatar billede cronck Nybegynder
03. februar 2004 - 11:12 #5
slap dog af!
Grunden til at jeg spurgte er fordi at jeg lige selv har bestilt "Gør det selv" tilbuddet...
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. februar 2004 - 11:16 #6
cronck...

Jeg slapper af... Men det er irriterende du kommer med udtalelser du ikke ved noget om, det forvirrer kun spørgeren.

fra cybercitys hjemmeside:

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/spoergsmaal_og_svar/#goerdetselv
http://www.cybercity.dk/_img/illustrations/splitter003.jpg
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. februar 2004 - 11:26 #7
mohbar -> noget feedback pls?
Avatar billede cronck Nybegynder
03. februar 2004 - 13:04 #8
anuseren, jeg ved altså godt hvad jeg snakker om, men havde blot ikke læst din kommentar grundigt nok... srry
Avatar billede mohbar Novice
03. februar 2004 - 14:59 #9
sorry ventetiden..er på arb lige nu...

Men sagen er at når jeg prøver at downloade store filer...eksempelvis 300 mb så kan der kun downloades mellem 150-200 mb.

Med andre ord: det virker som om der er fastsat et limit/loft..

(jeg er på lidt uregelmæssigt) i øjeblikket..sorry for that..
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. februar 2004 - 18:58 #10
Cybercity har ingen begrænsninger i deres routere...

Hvis du ikke kan hente filer over 300MB, så er det nok fordi du har et problem med din computer.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester