adgang - brugerneveau
Jeg er absolut newbie!Når jeg starter PCen, står der: Sys skal konfig.. til adgang på bruger nieveau for DCOM - Min søn er også på (stofanet familie) og alt virker.
PS.: Denne sætning stor også inen vi fik failiepakken!
Der står (under network) bruger niveau at man skal angive serveren - er bange for at lave noget "ged"?
Hvad skriver jeg og influerer det på knæktens PC?
