Avatar billede perhaps Nybegynder
03. februar 2004 - 19:46 Der er 8 kommentarer

Jeg stiller IKKE op som co-admin

Jeg er efterhånden blevet spurgt af rigtig mange og igen her:
http://www.eksperten.dk/spm/460635
om det er mig der stiller op til valg af co-admin.

Det er det IKKE. Mit brugernavn er som bekendt perhaps, og jeg kender ikke til brugernavnet PerHolst. At mit rigtige navn så ligner det brugernavn er en anden sag.

Jeg har ingen interesse i at stille op til det valg, hvilket min tid heller ikke tillader.

Jeg blev nødt til at lave dette indlæg, da de mange gode mennesker på Eksperten både ringer og mailer til mig.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2004 - 19:48 #1
Fair nok... men jeg kan nu godt se forskel på perhaps og PerHolst... ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2004 - 19:51 #2
Det kan jeg nu også ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. februar 2004 - 19:55 #3
Man bliver nogle gange overrasket. Prøv at google dit navn, man tror man er den eneste der har den navnekombination, men der er ofte flere navnebrødre på nettet. Prøv det, det kan være ganske underholdende
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2004 - 20:12 #4
"john stigers" på google giver en masse - på dansk er det mig - selv en billedsøgning giver resultat *GG*
Avatar billede fromsej Praktikant
03. februar 2004 - 21:15 #5
John>>Jeg troede Google filtrerede de værste billeder fra. (o;
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2004 - 21:38 #6
*ROFL*

Måske jeg skulle få taget et nyt - det er ´faktisk ikke særligt godt ;)
Avatar billede donwang Nybegynder
03. februar 2004 - 21:59 #7
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2004 - 22:00 #8
hæhæ :)