Wlan bliver afbrudt pga. flere tilgængelige netværk
Jeg har oprettet trådløst netværk her i min lejlighed. Er ikke nogen haj til det, og har siddet og rodet lidt med det...Når jeg kobler op på mit netværk går der 5 min før jeg bliver smidt af, pga at der er flere trådløse netværk tilgængelige.. Jeg får et popup hvor jeg skal vælge hvilket jeg vil koble op på.. hmm.. men jeg vil kun kunne finde mit eget netværk, og ikke naboens!! ;-)
Eksperter.. help!!
Har set at der er posted et lign spørgsmål tidligere herinde, men der var ikke noget præcist svar.. Der stod at kortet skulle sættes op til at vælge en kanal som lå langt væk fra det andet netværks frekvens.. men hvordan gør jeg det??
Mvh Stieper.
