Steam server på nettet
hvordan lave jeg en server på nettet med STEAM (cs 1.6)?Jeg kan trykke new game og starte en bane, men ik over nettet...
skal jeg bruge et program?
hvad skal jeg oz skrive i consolen, hvis jeg skal ha min server ip at vide?
på forhånd tak!!!!!
