Avatar billede herbst Nybegynder
08. februar 2004 - 21:14 Der er 2 kommentarer

Fejl ved søgning på internet.

Jeg har forespurgt en fra vores hotline her i ejendommen hvor jeg er tilsluttet vores lokalnet.
Her er spørgsmål og svar, men kan i hjælpe mig ??
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Carsten Bangsgaard [mailto:kasserer@kadnet.dk]
Sendt: 8. februar 2004 19:03
Til: 'gitte bender'
Emne: RE: Fej i internet.


Ja, så ved jeg heller ikke bedre.

Måske de kan hjælpe på www.eksperten.dk

/Carsten



-----Original Message-----
From: gitte bender [mailto:gitteb@kadnet.dk]
Sent: 8. februar 2004 17:48
To: kasserer@kadnet.dk
Subject: SV: Fej i internet.

I Windows installation.
Adressekartotek
Hjælp til handicappede
Internetværktøjer
Kommunikation
Multimedier
Skrivebordstemaer
Systemværktøjer
Tilbehør
Understøttelse af flere sprog.
Jeg også prøvet at åbne alle dem og kan stadig ikke finde noget ???

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Carsten Bangsgaard [mailto:kasserer@kadnet.dk]
Sendt: 8. februar 2004 17:17
Til: 'gitte bender'
Emne: RE: Fej i internet.


Så er det I windowsinstallationer - explorer er en del af windows.

/Carsten

-----Original Message-----
From: gitte bender [mailto:gitteb@kadnet.dk]
Sent: 8. februar 2004 16:18
To: kasserer@kadnet.dk
Subject: SV: Fej i internet.

Jeg har meget svært ved at finde det du skriver om, når jeg åbner
kontrolpanelet er der et ikon der hedder tilføj/fjern programmer det åbner
jeg så er der fane blade med installer/fjern programmer, Windows
installatiner og startdiskette, jeg kan hverken finde explore eller windows
komponenter hedder det så noget helt tredje.
Gitte

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Carsten Bangsgaard [mailto:kasserer@kadnet.dk]
Sendt: 8. februar 2004 15:32
Til: 'gitte bender'
Emne: RE: Fej i internet.


Usandsynligt. Den findes I start - kontrolpanel - tilføj/fjern programmer -
windows komponenter.

/Carsten

-----Original Message-----
From: gitte bender [mailto:gitteb@kadnet.dk]
Sent: 8. februar 2004 14:57
To: kasserer@kadnet.dk
Subject: SV: Fej i internet.

Jeg har slet ikke noget der hedder explorer, kan der hedde noget andet ??

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Carsten Bangsgaard [mailto:kasserer@kadnet.dk]
Sendt: 8. februar 2004 13:53
Til: 'gitte bender'
Emne: RE: Fej i internet.


Kontrolpanel - tilføj/ fjern programmer.



-----Original Message-----
From: gitte bender [mailto:gitteb@kadnet.dk]
Sent: 8. februar 2004 13:47
To: kasserer@kadnet.dk
Subject: SV: Fej i internet.

Hej Carsten
Hvordan gør man det ??

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Carsten Bangsgaard [mailto:kasserer@kadnet.dk]
Sendt: 8. februar 2004 13:23
Til: 'gitte bender'
Emne: RE: Fej i internet.


Hej Gitte !

Det lyder som en softwarefejl, og har I hvertfald intet med Kadnet at gøre.

Jeg ville nok prøve at afinstallere explorer, og geninstallere det igen.

/Carsten

-----Original Message-----
From: gitte bender [mailto:gitteb@kadnet.dk]
Sent: 8. februar 2004 13:16
To: kasserer@kadnet.dk
Subject: VS: Fej i internet.


Hej Carsten
Jeg prøver lige igen at sende denne mail til dig.
Fo det bliver ved og jeg ved ikke hvordan jeg kommer af med den boks hver
gang man søger ??

Hilsen
Gitte SJ 32,3
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: gitte bender [mailto:gitteb@kadnet.dk]
Sendt: 8. februar 2004 11:21
Til: kasserer@kadnet.dk
Emne: Fej i internet.


Hej Carsten

Når vi er inde på ineternettte kommer der en bjælke op med en meddelse.

Der opstod en fejl under kørslen.
Vil du søge efter fejlen.

Linie:5
Fejl: Der opstod er uspecificeret fejl.

JA  Nej

Hvis man trukker nej kommer den bare igen.
Hvis man trukker ja, så kommer der et billed op jeg ikke forstår.
Er det noget du kan forklarer mig her eller er det noget du kan komme op og
lave.



Hilsen
Gitte sj 32,3
36170924
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. februar 2004 - 07:10 #1
Øhh-hvad er spørgsmålet;)
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2004 - 18:20 #2
Er det ligegyldigt hvilken side du går ind på?
Så prøv:
Funktioner>Internetindstillinger>Avanceret og sæt flueben i "Deaktiver Scriptfejlfinding".
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester