CC Inet virker kun halvt
Hej.Jeg har Cybercitys 1024/128 forbindelse, men har brugt mit boostcard og har nu 2mb. Jeg regnede med, at man kunne koble mange på samme linie. Nu sidder i her i lan med ca 15 mennesker, og forbindelsen kører kun halvt. Altså hvis jeg fx. pinger tv2.dk, så får jeg 1/3 af tiden svar, men 2/3 af tiden siger den "anmodningen fik timeout".
Virkelig irritetrende! Har prøvet at genstarte både modem og switch, men gør det samme stadig.
