Kan ikke oprette forbindelse
HjææælpJeg bruger xp og dette har virket før.
Jeg har lagt xp ind igen, og da jeg skulle oprette forbindelse til internettet gik fgl. galt.
Adsl uden router med TDC, Jeg skal oprette ny forbindelse til internettet derefter oprette manuelt, og til sidst oprette via adgangskode.
Problemet er at jeg ikke kan vælge "oprette forbindelse via adgangskode" Dette felt er gråt.
Hvad gør jeg galt?
