Internet Via GPRS + Nok6610
Hej allesammenJeg forsøger at tilkoble min bærbare pc til nettet via gprs på min 6610...
Alt skulle efter diverse guider være sat op - modem driver for telefonen, gprs på telefonen osv osv... Gprs virker også fint når man kun skal bruge det på telefonen, men når jeg forsøger at får den bærbare på popper der en melding op på telefonens display som siger "Opret abonnement på GPRS"...?!?!
Telmore siger at jeg er oprettet - og GPRS virker jo også når jeg bare bruger det på mobilen... Hvad kan der være galt!??!
/Casper
PS jeg bruger WinXP Home hvis det har noget med sagen at gøre!
