IP adresse problemer
Jeg har to computere der deler en ADSL forbindelse via en switch. Nu vil jeg så have en tredje pc på men den kan ikke finde internettet (netværket virker fint).Når jeg prøver at logge på messenger for jeg at vide at jeg er bag en firewall, men det er jeg jo ikke (heller ikke den software der er i Windows.
IP adressen er ikke tildelt af DHCP som på de to andre pc´ere - hvis det har noget at sige!
HJÆLP!!!
