19. februar 2004 - 11:25Der er
24 kommentarer og 1 løsning
Jeg vil have Internet i min 2 maskine hvad skal jeg gøre.
Hi friends,
Jeg har bruge for hjælp med at have INTERNET i min 2 maskine. Jeg har 2 maskiner. På den 1 er der INTERNET via analog (Fra telephone). PÅ den ander er der ingen INTERNET. Hvad er der løsningen for at jeg kan får INTERNET i min nr 2 maskine uden at bruge Router eller Trådløs ROUTER og PROXY på min nr 1 maskine???????
HAr virkelig bruge for INTERNET i min 2 maskine :( .
ups oki virker denne hvis man har windows ME ????? Fordi jeg har windows ME i denne maskine hvor jeg skal have nettet fra til min nr 2 maskine???? Virker denne løsning på denne maskine????
Dte vil sige at jeg skal bar installer denne WINGATE program og installer denne på min nu 1 maskine hvor jeg har analog INTERNET forbindelse. Skal jeg så bruge en X cabel(Krydse Kabel) til emllem min de 2 computer????? SKal jeg også installer den WINGATE program på min nu 2 maskine også?????
Du installerer Wingate server på den computer der er på internettet. Mellem computer 1 og computer 2, skal du så have et krydskabel, hvis du da ikke har en hub.
På computer 2, sætter du bare proxy op med computer 1. IP.
Det vil sige at jeg skal bar have et krydskabel mellem min begge 2 computer og så skal jeg have en proxy på min nu 2 PC. Det vil sige at jag har ikke bruge får en hub eller ruter til at have forbindelse i anden PCén. Det dejligt. Men hvarfår skal jeg have en PROXY på nu 2 PC ????? Hvilken Proxy anbefalder du mig til at bruge og hvad er navnet på den PROXY???
Du skal bare have et krydskabel mellem computerne, ingen router eller hub. Wingate er en proxy, du installerer den på pc'en der er sluttet til internettet.
På computer 2. går du ind i internet instillinger og vælger at IE skal køre over proxy. Proxyens IP er IP'en på computer1
Sidste ting som vil jeg spørge er at, de 2 computerens netwærke er forbånede mellem pc 1 netkort til min pc 2 netkort med at 2 RJ45 kabel. Er det rigtig???
oki taka NU vil jeg spørge en helt andet spørgesmål. Det er at Hvilken løsning skal jeg bruge hvis jeg ikke vil have en kabel mellem min begge 2 Pc´eren??? Grunde til det er at der er ca, 25 mitter kabel trejk mellem de 2 værelse hvor de Pcér ligger :(:(:(. Hvad er bud på denne SpØ?????
hva mener du! du kan f.eks. købe et d-link trådløst netkort til pci også et accesspoitn også fra d-link, så vil du kunne have lokalnetværk og stadgivæk lave deling på den måde som tidligere beskrevet.
Jeg har lige tænkt over denne løsning men det vil sige at jeg kommer til at tænde min PC nu 1 for hele tiden hvis jeg vil sidde på maskine 2 og skal på nettet :(:(. Er der ikke en anden løsning hvor jeg ikke behøver at tænde min pc 1 og løsningen man den skal stadig være billiger??? Er der en løsningen???
Virker det ikke hvis jeg bar køber en Accesspoint og 1 trådløse netkort og tilslutter denne. HAr(Indholder) en Accesspoint ikke en RJ11 tilslutning stik???? Så kan jeg bar nøges med denne accesspoint og netkort.?????
Enten kan du trække 25m RJ45 kabel, eller købe trådløst lan. Det billigste vil være at trække kabel. RJ45 kan række 120m, uden at miste forbindelse.
Kan du få Webspeed fra TDC, kan du få internet til 150,-/mdr. Med Stofa kan du få ned til 50,-/mdr På den måde er du på konstant og får alt hvad du skal bruge. Ved ik hvor mange oporte der er i den router du får med, men ellers koster en router ik mange penge, tror du kan få en ned til ca. 300.-
På den måde behøves computer 1 ikke være online, for at computer 2 kan gå på nettet :)
Synes godt om
Slettet bruger
27. februar 2004 - 00:47#24
lukketid zooha? du har vist fået svar på dine ?
Synes godt om
Slettet bruger
02. februar 2005 - 10:05#25
lukketid zooha? du har vist fået svar på dine ?
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.