Avatar billede afro_05 Nybegynder
19. februar 2004 - 16:58 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

Aldi (medion) Computere Problemer

Hej...
En ven og jeg har problemer med vores pc da de begge køre langsomt.
De er begge på 2,6GHz og her delvist 256RAM og 512RAM.

Min pc:
Den larmer meget når den starter op og den bruger meget CPU bare når den skal have nogle programmer til at køre.

Min vens pc:
Den kan næsten ikke køre. Kan ikke køre mange programmer uden den viser at der er sket en alvorlig fejl.

Ville spørge om i havde svar på disse problemer eller i kender noget til Aldi Medion computere (Dårlig kval. og lign.)

Kan godt msconfig og har derfor tjekket baggrundspogrammer og C-drevet er ikke fyldt op. Har prøvet at scanne efter virus uden resultat og har også brugt Ad-aware 6.

M.V.H afro_05
Avatar billede arlet Juniormester
19. februar 2004 - 17:03 #1
Bare for sjov så prøv at hente en hijackthis, det kunne være noget snavs: http://www.arlet.dk/hjt.htm
Avatar billede julle.p Nybegynder
19. februar 2004 - 17:08 #2
Hey..
Jeg har selv haft en medion.. Er lige blevet skiftet ud, men jeg havde haftr den i over 2 år.. Der har aldrig været nogle problemer med den.. Det er der kun hvis du vil opgradere din Medion Computer, for de bruger kun det der lige er nødvendingt.. F.eks hvis du har en 2.5 Ghz pc kan du højst sandsynligt ikke opgrader til en 2.6 uden at bundkort også skal skiftes..
Min medion havde Noise Killer kølere og strømforsygning så den larmede stort set ikke..
Så måske du skulle prøve at formatere jeres computere da det hjælper 9 ud af 10 gange..
Avatar billede afro_05 Nybegynder
19. februar 2004 - 17:12 #3
Vi har ikke overclocket vores computere, hvis det var det du tænkte på.
Men en formatering kune måske hjælpe hvis det overhoved kan køre på min vens pc.
Men tak :D
Avatar billede afro_05 Nybegynder
19. februar 2004 - 17:27 #4
Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Speed Disk\nopdb.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus1.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\program files\primesoft\safesearch\safesearch.exe
C:\PROGRA~1\NETRAT~1\Premeter\prmt.exe
C:\Programmer\Microsoft Works\WksSb.exe
C:\WINDOWS\Dit.exe
C:\Programmer\Classic PhoneTools\CapFax.EXE
C:\Programmer\Medion\PowerCinema\My_TV\Agent.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\windows\system32\netdllex.exe
C:\Programmer\Norton Utilities\SYSDOC32.EXE
C:\WINDOWS\DitExp.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Johan\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.msn.dk
F0 - system.ini: Shell=Explorer.exe C:\WINDOWS\System32\System32.exe
F1 - win.ini: run=c:\windows\system32\netdllex.exe
F2 - REG:system.ini: Shell=Explorer.exe C:\WINDOWS\System32\System32.exe
O2 - BHO: (no name) - {00000000-0000-0000-0000-000000000001} - C:\WINDOWS\System32\safesearch.dll
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} -   C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} -   AcroIEHelper.AcroIEHlprObj (file missing)
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} -   C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll (file missing)
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: (no name) - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - (no file)
O3 - Toolbar: SafeSearch - {00000000-0000-0000-0000-000000000001} - C:\WINDOWS\System32\safesearch.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus1.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~2\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Documents and Settings\Johan\Dokumenter\Programmer\Winamp3\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [win32info] c:\windows\system32\win32info.exe /noconnect
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SafeSearch] c:\program files\primesoft\safesearch\safesearch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Mscnt] c:\windows\system32\mscnt.exe /noconnect
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Portfolio] C:\Programmer\Microsoft Works\WksSb.exe /AllUsers
O4 - HKLM\..\Run: [LifeScape Media Detector] C:\Programmer\KaZaA Lite\Skins\Picasa\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KAZAA] "C:\Programmer\Kazaa Lite\kpp.exe" "C:\Programmer\Kazaa Lite\kazaalite.kpp" /SYSTRAY
O4 - HKLM\..\Run: [Dit] Dit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CapFax] C:\Programmer\Classic PhoneTools\CapFax.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Agent] C:\Programmer\Medion\PowerCinema\My_TV\Agent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Netdllex] c:\windows\system32\netdllex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus1.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Microsoft Works\WkDetect.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Netdllex] c:\windows\system32\netdllex.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Ad-aware] "C:\Programmer\Lavasoft\Ad-aware 6\Ad-aware.exe" "+b1"
O4 - Startup: Check For Dope Wars Updates.lnk = C:\Documents and Settings\Johan\Dokumenter\Programmer\Dopewars\WiseUpdt.exe
O4 - Global Startup: GStartup.lnk = ?
O4 - Global Startup: Norton System Doctor.lnk = C:\Programmer\Norton Utilities\SYSDOC32.EXE
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.95-deleon.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.95-deleon.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.95-deleon.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.95-deleon.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.95-deleon.dll/cmtrans.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Real.com (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.msn.dk
O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {11260943-421B-11D0-8EAC-0000C07D88CF} (iPIX ActiveX Control) - http://www.ipix.com/download/ipixx.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab
O16 - DPF: {41F17733-B041-4099-A042-B518BB6A408C} - http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20021205/qtinstall.info.apple.com/drakken/us/win/QuickTimeInstaller.exe
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede fastwrite Nybegynder
19. februar 2004 - 17:28 #5
jeg tror at din vens pc har noget skidt kørende, som tager en masse ram.

prøv at gå i KØR > MSCONFIG <enter>
gå til det sidste faneblad - og afmarker de ting I ikke ved hvad er. Genstart, og se om det har hjulpet.

I skal også køre en antivirus scan, samt en adaware scan, som kan hentes her:
http://download.com.com/3000-2094-10045910.html?legacy=cnet - tryk på linket "download now" ;o)

Det tror jeg vil hjælpe en hel del på performancen i din vens pc. Med hensyn til din egen, så prøv, som julle.p skriver at få fat i en "Noise Killer" køler og strømforsyning - det kan tage det værste støj.
Avatar billede arlet Juniormester
19. februar 2004 - 17:30 #6
vent lige med msconfig, til jeg har tjekket loggen. Der er masser af snavs og virus, du skal have væk først.

går en halv times tid, så vender jeg tilbage med hvad der skal slettes
Avatar billede julle.p Nybegynder
19. februar 2004 - 17:31 #7
Nej nej.. det var ikke overclock jeg mente men at opgradere.. altså skifte CPU'en ud med en hurtigere.. Det var dertil jeg sagde at man normalt ikke kunne det på en Medion uden også at skiftet bundkortet..
Men prøv at formatere dem engang..
Avatar billede arlet Juniormester
19. februar 2004 - 17:38 #8
kør disse to programmer, de fjerner en del snavs
http://www.arlet.dk/newnet_uninstall.exe  fjerner new.net fra computeren
http://www.spychecker.com/program/kazaagone.html fjerner alt kazaa, da det er fyldt med snavs

Du skal nu til at i gang med at fixe:

Deaktiver systemgendannelse:
http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, genstart i fejlsikret(Tryk <F8> under opstart) og slet filerne listet nederst.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

F0 - system.ini: Shell=Explorer.exe C:\WINDOWS\System32\System32.exe
F1 - win.ini: run=c:\windows\system32\netdllex.exe
F2 - REG:system.ini: Shell=Explorer.exe C:\WINDOWS\System32\System32.exe

O2 - BHO: (no name) - {00000000-0000-0000-0000-000000000001} - C:\WINDOWS\System32\safesearch.dll
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} -  C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} -  AcroIEHelper.AcroIEHlprObj (file missing)
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} -  C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll (file missing)

O3 - Toolbar: (no name) - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - (no file)
O3 - Toolbar: SafeSearch - {00000000-0000-0000-0000-000000000001} - C:\WINDOWS\System32\safesearch.dll

O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [win32info] c:\windows\system32\win32info.exe /noconnect
O4 - HKLM\..\Run: [SafeSearch] c:\program files\primesoft\safesearch\safesearch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Mscnt] c:\windows\system32\mscnt.exe /noconnect
O4 - HKLM\..\Run: [KAZAA] "C:\Programmer\Kazaa Lite\kpp.exe" "C:\Programmer\Kazaa Lite\kazaalite.kpp" /SYSTRAY
O4 - HKLM\..\Run: [Netdllex] c:\windows\system32\netdllex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup
O4 - HKCU\..\Run: [Netdllex] c:\windows\system32\netdllex.exe
O4 - Global Startup: GStartup.lnk = ?

O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present

O16 - DPF: {11260943-421B-11D0-8EAC-0000C07D88CF} (iPIX ActiveX Control) - http://www.ipix.com/download/ipixx.cab

--------------------------------------------------------------------

Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

--------------------------------------------------------------------

Find og slet i fejlsikret:

C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\program files\primesoft\safesearch\safesearch.exe
C:\windows\system32\netdllex.exe

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må du aktiver din systemgendannelse igen.
Avatar billede afro_05 Nybegynder
19. februar 2004 - 17:40 #9
Kørte lige en hijackthis igen efter jeg havde kørt ad-aware og fjernet det meste fra msconfig->Start.

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\savedump.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Speed Disk\nopdb.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus1.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Documents and Settings\Johan\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.msn.dk
F0 - system.ini: Shell=Explorer.exe C:\WINDOWS\System32\System32.exe
F2 - REG:system.ini: Shell=Explorer.exe C:\WINDOWS\System32\System32.exe
O2 - BHO: (no name) - {00000000-0000-0000-0000-000000000001} - C:\WINDOWS\System32\safesearch.dll
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} -   C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} -   AcroIEHelper.AcroIEHlprObj (file missing)
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} -   C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll (file missing)
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: (no name) - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - (no file)
O3 - Toolbar: SafeSearch - {00000000-0000-0000-0000-000000000001} - C:\WINDOWS\System32\safesearch.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus1.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus1.exe" /WinStart
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.95-deleon.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.95-deleon.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.95-deleon.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.95-deleon.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar_en_2.0.95-deleon.dll/cmtrans.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Real.com (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.msn.dk
O16 - DPF: {00B71CFB-6864-4346-A978-C0A14556272C} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {11260943-421B-11D0-8EAC-0000C07D88CF} (iPIX ActiveX Control) - http://www.ipix.com/download/ipixx.cab
O16 - DPF: {2917297F-F02B-4B9D-81DF-494B6333150B} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab
O16 - DPF: {41F17733-B041-4099-A042-B518BB6A408C} - http://a1540.g.akamai.net/7/1540/52/20021205/qtinstall.info.apple.com/drakken/us/win/QuickTimeInstaller.exe
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede arlet Juniormester
19. februar 2004 - 17:44 #10
Jeg kan slet ikke tilslutte mig, det du har gjort. Det var et tåbeligt råd at komme med at du skal lukke dem ned i msconfig. Nu har du gemt en masse snavs, der godt nok ikke åbner sig sammen med windows, men alligevel ligger og trækker en masse andet snavs til sig.

Men lad os prøve at få dig ren, det bliver bare en del sværere nu.
Avatar billede afro_05 Nybegynder
19. februar 2004 - 18:58 #11
arlet-> På min vens PC lavede vi en backup af alle hans filer og slettede derefter hele hans c-drev. Så... den der hijackthis rapport skal du ikke tænke på mere...
Avatar billede julle.p Nybegynder
19. februar 2004 - 19:28 #12
Altså en formatering.. Hvis du spørger mig burde du også gøre det på din pc..
Avatar billede arlet Juniormester
19. februar 2004 - 19:32 #13
Ja, det kunne du have sagt, inden jeg brugte tig på at tjekke din log :-(
Avatar billede afro_05 Nybegynder
19. februar 2004 - 20:40 #14
Sorry diskuterede lidt mulighederne med en anden ven der har tjek på sådan noget og vi kom så frem til noget andet end førhen sagt.
Det må i undskylde, men point har i fortjent ;)
Avatar billede julle.p Nybegynder
19. februar 2004 - 21:36 #15
Tak for points.. :-D