Sende Exefiler
Hej eksperter jeg håber der en der kan hjælpe med et irriterende problem jeg kan ikke sende exefiler med som vedhæftede filer i outlook 2003 og outlook ekspress jeg er på dansk kabeltv (TDC)Og jeg har Prøvet at sende fra tdc webmail det virkede heller ikke og jeg har prøvet at sende en almendelig fil det virker uden problemer Suporten siger bare at de ingenting forstår og at de iøvrigt ikke yder support på vedhæftede filer
