Connections Tray svarer ikke
Når jeg sidder ved min pc igennem længere perioder, går mit internet pludselig i stå, og der er jo ikke andet at gøre end at genstarte.Når jeg så genstarter, kommer der en meddelse på skærmen der siger "Connections Tray svarer ikke" (den hvor man kan afslutte nu, eller annulere)
Derudover går min computer i stå, når teksten "Gemmer indstillinger" kommer frem på skærmen.
Det skal lige siges, at jeg har
ISDN opkobling, og kører XP proffesionel
