Avatar billede area404 Nybegynder
01. marts 2004 - 13:30 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Converse All star shop

Hey

Er der nogen der kender et sted på nettet hvor de sælger converse allstar? man kan på www.converse.com godt købe dem, men, "us shipping only" :-(

Ron
Avatar billede mock Nybegynder
01. marts 2004 - 17:57 #1
Ikke lige den model her, men prøv at tjekke deres side ud..

Temmelig fede sko til ingen penge :)..

http://www.sportsmate.com/varemenu2.asp?view=single&vsek=Sko&vokat=Basketball

Andre fede basket ting:

http://www.123yo.com/shop/

Leder efter all star, men lige nøjagtig DÈN model af all star, kan jeg ikke finde..- endnu..
Avatar billede mock Nybegynder
01. marts 2004 - 18:18 #3
Jeps.. Du kan bestille der..

Saktes fra deres FAQ:

"The following countries are currently covered by Amazon Payments: Australia, Belgium, Brazil, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Hong Kong, Iceland, Ireland, Italy, Japan, Republic of Korea, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland, the United Kingdom (England, Northern Ireland, Scotland, and Wales), and the United States (including U.S. protectorates). "
Avatar billede mock Nybegynder
01. marts 2004 - 18:21 #4
Avatar billede area404 Nybegynder
01. marts 2004 - 18:35 #5
Tak... jeg har et par sorte i forvejen, men de er ved at være godt slit efterhånden. Jeg ville egentlig have et par med flammer, men dem med usa flag farver er også seje
Avatar billede area404 Nybegynder
01. marts 2004 - 18:36 #6
WUUCH! fandt dem lige! :-) nice.. smid da lige svar :-)
Avatar billede mock Nybegynder
01. marts 2004 - 18:37 #7
Svar :o)
Avatar billede mock Nybegynder
05. marts 2004 - 15:52 #8
...- svar nummer 2..

Mon dette her er noget i stil med alle gode gange 3 :D?
Avatar billede area404 Nybegynder
05. marts 2004 - 18:13 #9
oh sorry... troede jeg havde accepteret, men mit internet fucked åbenbart lidt