tjek hijackthis efter nedbrud
For minst 5 gang inden for de sidste måneder er min comp. gået ned, hver gang under opstart. Logfilen skriver at RegloadKey mislykkedes, returværdi konfigurationsdatabase er beskadiet for Ntuser.dat. Det gør at der kun er enkelte genvej og et par programmer på forsiden og alle dokumenter m.m. forsvinder. De andre gange har jeg genskabt det meste fra sikkerhedskopiering. Jeg har alle diverse pakker og småprogrammer til virusbeskytelse m.m. og ergodt opdateret. Vedlægger en hijakttis, for om der evt. er noget i den.Jeg ved ikke om det kan være problemer med ramklodserne. det kunne være at der er nogen der ved hvordan de evt. kan tjekkes.
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 21:34:52, on 04-03-2004
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)
Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
D:\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
D:\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
D:\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\system32\stisvc.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\WINNT\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINNT\system32\internat.exe
D:\Microsoft Office\Office\FINDFAST.EXE
D:\WinAce\WinAce.exe
C:\Documents and Settings\TEMP\Lokale indstillinger\Temp\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - d:\acrobat reader\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_2.0.108-big.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - (no file)
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar_en_2.0.108-big.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINNT\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] D:\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] D:\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINNT\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Hurtig søgning.lnk = D:\Microsoft Office\Office\FINDFAST.EXE
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey®) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481} (Danske e-Sec) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/danskesikker/DB/DanskeSikker.cab
Jeg har ikke ændret i comp. efter den er gået ned.
