Avatar billede kentokio Novice
07. marts 2004 - 16:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

computer fryser..

hej, jeg har en bærebar computer. det er ikke det der er problemet, problemet er at jeg ikke kan bruge den til ret meget fordi den hele tiden fryser.

dvs. nogle gange kan jeg nå ind i windows XP og arbejde lidt, andre gange fryser den ude i dos, altså lige så snart jeg har tænt den? hvad kan dette skyldes?? og hvordan kan jeg afhjælpe problemet?
Avatar billede moebius Nybegynder
08. marts 2004 - 01:01 #1
Hmm... Lyder lidt som en ram fejl. Enden er din ram defekt ellers osse er der blevet stillet på ram timingen i BIOS. Prøv at ændre ram timingen/latency og se hvad der sker.
Avatar billede kentokio Novice
09. marts 2004 - 16:26 #2
der er 24 mdr. ganti på den, og den er cirka 6mdr gammel, så tror jeg smider din i hovede på forhandleren...  ville bare høre man det kunne være andet ind en hardware fejl..
Avatar billede kentokio Novice
19. marts 2004 - 20:15 #3
ville bare lige fortælle at de fra fabrikkens værksted har skiftet bundkort og harddisk!!