Avatar billede mock Nybegynder
09. marts 2004 - 12:17 Der er 2 kommentarer

Kan dette bruges 2 gange?

Hej. På www.nbainfo.dk har jeg et nyheds system, som jeg efter lang tid fik til at funge takker være jer på eksperten.dk

Men har lige en ting..

Jeg vil gerne have et eller andet artikel system agtigt, da jeg ikke har lyst til at bruge ftp hver gang.

Kan jeg bruge nyheds systemet 2 gange, eller ødelægger det så tables configurationen?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
09. marts 2004 - 12:19 #1
Du kan bare ændre tabel navnene
Avatar billede mock Nybegynder
09. marts 2004 - 12:20 #2
ændre tabel navnene?

I den mappe jeg opretter til artikler, eller?