Avatar billede granhof Nybegynder
13. marts 2004 - 10:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Switch logger af

Hejsa, og undskyld at jeg måske har postet det det forkerte sted ;-)

Jeg har stofa net, og det kører upåklageligt, hvis jeg kører det direkte fra modemmet og ind i den stationære, så kan det sagtens være på i en uge uden at logge mig af.

Problemet er så at når jeg kører det over min switch, da jeg har 2 computere, så logger den af på et tidspunkt igen, der kan gå alt lige fra 1 time til 24 timer, og jeg fatter simpelthen ikke hvad der kan være galt.
Jeg har ingen firewall kørende. Heller ikke den indbyggende i Xp, så ja jeg har XP..

Og jeg har aktiveret always on på stofa net, så jeg slipper for at logge af og på hele tiden.
Avatar billede granhof Nybegynder
13. marts 2004 - 10:56 #1
Jeg har aktiveret always on på begge computere nu.. Jeg ved ikke om det evt kunne have været problemet..
Avatar billede granhof Nybegynder
13. marts 2004 - 12:03 #2
Når jeg slukker for modemmet og genstarter computeren, så virker det hele igen, er der virkelig ikke nogen der har et bud ??
Avatar billede granhof Nybegynder
13. marts 2004 - 12:28 #3
HMm
Avatar billede granhof Nybegynder
13. marts 2004 - 12:28 #4
hep