Avatar billede chalde Seniormester
14. marts 2004 - 21:06 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Pludselig sløv hastighed

Lige pludselig er min hastighed dalet markant.
Har en 512/128 tdc bredbånd forbindelse, men her idag er den gået helt i skoven:
http://www.chalde.frac.dk/udenfw.jpg
Det gælder samtlige steder jeg har testet.
I cs og ut2004 pinger jeg også ret højt.

Nogen der har oplevet det samme her idag? Eller måske har et lille tip til hvad det kan være?
Der er ikke noget (hvad jeg kan se på mit DU-meter) der har forbindelse ud til.
Avatar billede chalde Seniormester
14. marts 2004 - 21:41 #1
Det er på begge mine maskiner, så det ser ikke ud til at det kommer indefra.
Tdc bredbånd hotline er selvfølgelig lukket :-(
Avatar billede chalde Seniormester
14. marts 2004 - 21:51 #2
Tror sq det er min switch der har fået hedeslag.
Avatar billede chalde Seniormester
14. marts 2004 - 21:57 #3
Hmm, nææ. Kan have været et problem fra centralens side.
Det kører sådan set fint nu. Lukker spg (og stopper med at tale til mig selv)
Avatar billede chalde Seniormester
14. marts 2004 - 22:16 #4
Tjaa, det _må_ være et problem fra centralens side, da min ping stadig er ret høj (ca 100 højere end den plejer).
Har prøvet med/uden switch og firewall.
Hastighedsmålinger er også meget svingende.
Må ringe til tdc imorgen hvis det bliver ved.
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. marts 2004 - 09:20 #5
Jah, når du snakker ned dig selv, er der jo heller ingen der modsiger dig*G*
Er den højere i dag?
Avatar billede chalde Seniormester
15. marts 2004 - 10:18 #6
:-)
Jeg skal lige have testet.
Avatar billede chalde Seniormester
15. marts 2004 - 10:26 #7
Den kører helt fint:
http://www.chalde.frac.dk/fint.jpg
Og min ping er lav igen :-)
Må have været et problem fra centralen.
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. marts 2004 - 11:03 #8
Yes, ligner min*G* har også TDC.
Avatar billede chalde Seniormester
15. marts 2004 - 11:10 #9
Ka godt lide min upload. Men ville dog hellere have haft det extra på min download :-)
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. marts 2004 - 07:52 #10
Prøv det her: http://www.dsl-speed.org/download.htm
Det ku´vride lidt mere ud af min*G*

Tuner/tweaker du ellers din forbindelse og IE?
Avatar billede chalde Seniormester
16. marts 2004 - 11:26 #11
Nej. Ikke sådan rigtigt.
Men det vil jeg da prøve :-)
Thx!
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. marts 2004 - 11:49 #12
Tips?
Avatar billede chalde Seniormester
16. marts 2004 - 12:41 #13
Prøvede lige dsl-speed. Hjalp ikke rigtigt desværre.
Men hvis du har nogle andre tips er jeg da åben :-)
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. marts 2004 - 12:48 #14
Her er en side til at begynde med;) http://www.windowsxpatoz.com/cgi-bin/network/index.cgi
Avatar billede chalde Seniormester
16. marts 2004 - 13:05 #15
Det bliver nok ikke lige med det samme jeg får prøvet, men kan se der er et par ting jeg kan bruge og vil prøve af :-)
Takker.
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. marts 2004 - 13:17 #16
*S*
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester