deling af ADSL
HejMine forældre har lige fået Tiscali ADSL 512/128Mb.
Ummiddelbart kan man kun koble 1 netkort til ADSL-modemet, men de vil gerne kunne koble flere computere til samtidig.
Hvordan gør man det?
Skal jeg købe og koble en router mellem ADSL-modem og PC-erne, og hvordan sætter man sådan et system op?
Den 2 computere kører winXP, og en kører win98.
Cone
