Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
16. marts 2004 - 16:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lyd til sony dav-s888

I stedet for at investere i dyre højtalere er det så en ide at sætte computer til mit anlæg (SONY dav s-888)???

Jeg har bare et alm. lydkort men en alm. højtaler udgang!!!!
Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
16. marts 2004 - 16:56 #1
undskyld med i stedet for men
Avatar billede jthansen Nybegynder
07. juni 2004 - 18:40 #2
du kan sætte et stik i din computer som har et 3,5mm jackstik i den ene ende til at stoppe i computeren, og i den anden ende et to normale signalstik til at stoppe i anlæget