16. marts 2004 - 21:14Der er
12 kommentarer og 3 løsninger
hurtigere forbindelse via gratisprogrammer?
På flere web-sider reklameres der for hurtigere web-speed via div. downloadede hjælpeprogrammer. Jeg kører blot med 56K modem, hvor jeg oftest blot har 35 i hastighed, - har det noget på sig at man kan tune sit modem og er det risikabelt at forsøge
ja hvis det er noget lignende Download acc. kan du med fordel bruge det, da så søger fra flere sites efter det du vil downloade, men overvej dog kraftig at få noget hurtigere bredbånd af en eller anden slags
Det var nu blot et spørgsmål om at få noget "gratis" hastighed, og om det var risikoen værd at prøve dem. Er det junk og i virkeligheden spyware el. lign
Jeg har også haft 56 k engang, og jeg har også prøvet det der download acc. men jeg synes ikke det hjalp...Hvorfor får du ikke Bredbånd du kan få hos D 512/128 til 360 det er da billigt ! :D
Du kan IKKE tune 1 56 k modem...jeg har prøvet det og det kan man ikke..Når du køber 1 forbindelse fra 1 selvskab så sætter selskabet din download til 56 og upload 33 og ligemeget hvad du laver i din modem så kan du ikke få mere byte ind og ud da din selskab ikke tillader mere..
Bartz, er I hos TDC tit ude for at kunder uncapper deres ADSL/Kabelmodemforbindelse? Spørger ud af ren nysgerrighed.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.