Avatar billede bue_m Nybegynder
21. marts 2004 - 01:28 Der er 4 kommentarer

automatisk download af links på side

Hejsa
Jeg har en mail-adresse på jubii, som jeg er holdt med at bruge. Men nu vil jeg gerne have alle mine gamle mails med. Jubii siger man er nødt til at lave cut'n'paste, men jeg tænkte om nogen hae stødt på et lille program der henter alle de html-dokumenter ned, der bliver peget på i et html-dokument (altså indbakke-siden f.eks.)
Linksne ser ud på følgende måde:
java script:OpenMail('{34FDB03F-4FDB-4FBB-B1C9-B948A87E0B7E}',0);
og
java script:OpenMail('{AE13380E-9163-4BA4-976A-0C245110BF3E}',1);
og så fremdeles.
Avatar billede magictouch Nybegynder
22. marts 2004 - 07:11 #1
Har du ikke mulighed for h.klik- gem som?
Avatar billede bue_m Nybegynder
23. marts 2004 - 20:28 #2
Jo, men det er lidt træls med lidt over 500 mails.
Avatar billede bjarke Nybegynder
24. marts 2004 - 11:41 #3
Hej brormand :-)

Den angivne js kode er ikke nok. Du skal vide hvilken url, der genereres og bruges til at åbne de aktuelle mails.

Vha nogle Unix/Linux tools kan du måske lave noget i retning af (meget skabelonagtigt):

cat <indbakke.html> | grep "<alle links>" | (sed ... |) | wget

evt i en for-each løkke.

--Bjarke
Avatar billede pelle-koster Nybegynder
17. juni 2004 - 21:59 #4
hvis du ikke bruger et mailprogram på din egen computer vil jeg give  jubii ret.