Deling af internettet mellem 2 maskiner.
Jeg har 2 maskiner tilsluttet min router (levelone). min lille bror spiller det der counter-strike og brokker sig over at nettet lagger når jeg uploader filer og sådan. er det muligt at finde et program der kan blok så jeg kun bruger et vis antal af vores bredbånd? vi har en 128k linie..Går ud fra jeg skal installere et program på min maskine. så den kun bruger 28k af vores linie.. nogen der har en ide til hvad program jeg kan bruge?..
på forhånd tak :)
