Avatar billede vilhelm Nybegynder
22. marts 2004 - 17:59 Der er 3 kommentarer

MS SQL server ved opstart

Min PC starter pludselig op med MS SQL server. Hvordan får jeg den fjernet?
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2004 - 19:11 #1
Prøv at h-klikke på den og se om du ikke kan slå det fra der. Ellers skal du ind i Services og finde SQL Server agent, mener jeg den hedder, og så slå fra at den skal starte selv.
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2004 - 19:12 #2
Altså højreklikke på den nede i taskbaren :-)
Avatar billede vilhelm Nybegynder
23. marts 2004 - 08:12 #3
Det har jeg forsøgt, men den blev med at dukke op. Problemet er løst ved at fjerne alle filer og referencer (Sql*) i registreringsdatabasen.