Avatar billede fotomand Nybegynder
25. marts 2004 - 20:08 Der er 2 kommentarer

Browser lukker ned?

Af og til / jævnligt lukker min browser ned, hvis jeg fx gerne vil chatte (det kan jeg slet ikke længere) og hvis jeg fx går ind på EkstraBladets site.!!!
Jeg arbejder på en Mac og bruger IE 5 netop til Mac.
Er der mon et eller andet i "Preferences" som jeg ikke har krydset af eller ...

mvh/ Fotomand
Avatar billede pelle-koster Nybegynder
17. juni 2004 - 21:54 #1
hvis det er mac os x så brug safari browseren istedet. Ellers kan jeg nok kun råde dig til at geninstallere IE på computeren. Bruger selv win2003 men jeg foretrækker mozilla browseren da den er meget sikker og bedre end internet explorer der findes også en firefox browser til mac begge har popup dræber og mailprogram.

www.mozilla.org
Avatar billede fotomand Nybegynder
10. januar 2007 - 12:27 #2
...